Nieprofesjonaliści

Pełna wersja: Instrukcja życia w systemie duchowo-informacyjnym
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Księga Rodzaju 22,8-11

"Abraham odpowiedział: Bóg upatrzył sobie jagnię na całopalenie, synu mój. I szli obaj razem" Czyli Abrahama odpowiedzią była mowa słów: Bóg Wszechmogący upatrzył sobie jagnię na całopalenie synu mój. I szli razem ojciec z synem, którego miał złożyć na całopalenie na górze Moria. "A gdy przybyli na miejsce, o którym mu Bóg powiedział, zbudował tam ołtarz i ułożył drwa" Czyli a gdy Abraham z Izaakiem przybyli na górę Moria w Salem - Jeruzalem, o której Abrahamowi powiedział Bóg Wszechmogący, zbudował Abraham na górze Moria ołtarz - budowla czteronarożnikowa ograniczająca przestrzeń, na której Abraham ułożył drwa na całopalenie. Immanentny świątynnemu systemowi ofiarniczemu, który zbuduje Salomon na górze Moria w Jeruzalemie (2Kron.3,1) "Potem związał syna swego Izaaka i położył go na ołtarzu na drwach" Czyli potem gdy zbudował ołtarz związał syna swego, jedynaka swego i położył Izaaka na ołtarzu całopalenia na drwach "I wyciągnął Abraham swoją rękę, i wziął nóż, aby zabić syna swego" Czyli i wyciągnął Abraham swoją rękę - zewnętrznie ukształtowany funkcjonalnie rodzaj informacji, i wziął nóż, aby zabić syna swego, jedynaka swego Izaaka "Lecz anioł Pański zawołał nań z nieba i rzekł: Abrahamie ! Abrahamie ! A on rzekł: Otom ja ! " Czyli lecz posłaniec Boga Wszechmogącego zawołał z nieba - miejsce poza czasoprzestrzenią na Abrahama i rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik informacji, umownego imienia dwukrotnie powtórzonego Abrahamie ! Abrahamie ! A Abraham rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik informacji, mowy słów: Otom ja jest ! (Rdz.22,8-11)
Księga Rodzaju 22,12-15

"I rzekł: Nie podnoś ręki na chłopca i nie czyń mu nic, bo teraz wiem, że boisz się Boga, gdyż nie wzbroniłeś się ofiarować mi jedynego syna swego" Czyli i rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik informacji posłańca Boga Wszechmogącego do Abrahama: Nie podnoś swojej ręki na syna swego, jedynaka swego Izaaka i nie czyń mu nic złego, bo teraz posłaniec Boga Wszechmogącego wie, że Abraham chciał wypełnić wolę Boga Wszechmogącego, gdyż nie wzbronił się ofiarować na całopalenie syna swego, jedynaka swego Izaaka. Potomka obiecanego i danego od Boga Wszechmogącego "A gdy Abraham podniósł oczy, ujrzał za sobą barana, który rogami uwikłał się w krzakach" Czyli a gdy Abraham spojrzał wstecz, ujrzał barana - rodzaj informacji, uczynionej przez Boga Wszechmogącego, który rogami - rodzaj informacji, uwikłał się w krzakach - rodzaj informacji w formie energetycznej we wszechinformacji. "Poszedł tedy Abraham, a wziąwszy barana, złożył go na całopalenie zamiast syna swego" Czyli poszedł wtedy Abraham gdy w zastępstwie człowieka składano na całopalenie zwierzęta, a wziąwszy barana - rodzaj informacji złożył go na całopalenie zamiast syna swego, jedynaka swego Izaaka, potomka danego od Boga Wszechmogącego. By krwią ofiary - nośnik informacji o śmierci w zastępstwie człowieka. Zakryć w obrazie holograficznym człowieka i w całym uniwersum holograficznym, zjedzony owoc banana bez nasienia, nie dla was, dla zwierząt (Rdz.1,29-30) Źródło falowych zakłóceń w oddziaływaniach informacyjnych, wszelkich rodzajów informacji w formie energetycznej we wszechinformacji ze wszechinformacją - informacja dla całości i o całości " I nazwał Abraham to miejsce: Pan zaopatruje" Czyli i nazwał Abraham górę Moria w Jeruzalemie: Bóg Wszechmogący zaopatruje w zwierzęta na całopalenie w zastępstwie człowieka. " Dlatego mówi się po dziś dzień: Na górze Pana jest zaopatrzenie" Czyli dlatego mówi się po dziś dzień, na górze Moria w Jeruzalemie, wybranej przez Boga Wszechmogącego do składania ofiar całopalenia w zastępstwie człowieka, na której Salomon zbudował świątynny system ofiarniczy (2 Kron.3,1) Zniesiony przez ofiarę Jezusa Zbawiciela za każdego z nas. By w obrazie holograficznym każdego z nas i w całym uniwersum holograficznym, był obraz Jezusa Zbawiciela. Najdoskonalszy wzór człowieka w nie negowaniu i w nie manipulowaniu rzeczywistych faktów i rzeczywistych słów Pisma Świętego Boga Wszechmogącego.By nie ponieś śmiertelnych konsekwencji, które Jezus Zbawiciel pokazał na krzyżu. " Potem zawołał anioł Pański powtórnie z nieba na Abrahama mówiąc:" Czyli potem po złożeniu ofiary całopalenia z barana zamiast z Izaaka zawołał posłaniec Boga Wszechmogącego powtórnie z miejsca poza czasoprzestrzenią na Abrahama mową słów: ( Rdz 22,12-15)
Księga Rodzaju 22,16-19

"Przysiągłem na siebie samego, mówi Pan: Ponieważ to uczyniłeś i nie wzbroniłeś się ofiarować mi jedynego syna swego," Czyli złożyłem przyrzeczenie samemu sobie, mówi Bóg Wszechmogący: Ponieważ chciał Abraham wykonać wolę Boga Wszechmogącego i nie wzbronił się ofiarować na całopalenie jedynego syna swego Izaaka "będę ci błogosławił obficie i rozmnożę tak licznie potomstwo twoje jak gwiazdy na niebie i jak piasek na brzegu morza," Czyli będzie Bóg Wszechmogący w Abrahamie wypełniał swoją wolę w obfitości i rozmnoży tak licznie potomstwo Abrahama jak gwiazdy na niebie i jak piasek na brzegu morza, których zliczyć nie będzie można "a potomkowie twoi zdobędą grody nieprzyjaciół swoich," Czyli a potomkowie Abrahama zdobędą miejsca zamieszkania przeklętych - nieświadomych potomków Kanaana wrogów potomków Abrahama "i w potomstwie twoim błogosławione będą wszystkie narody ziemi za to, że usłuchałeś głosu mego" Czyli Abraham chciał wypełnić wolę Boga Wszechmogącego i nie wzbronił się złożyć na całopalenie jedynego syna swego Izaaka "Potem powrócił Abraham do sług swoich i wstawszy poszli razem do Beer - Szeby" Czyli potem po złożeniu ofiary całopalnej z barana w zastępstwie jedynego syna swego Izaaka. Powrócił Abraham do sług swoich, którzy nie wiedzieli, co uczynił Abraham i wstawszy z miejsca, z którego Abraham zobaczył górę Moria poszli razem do Beer - Szeby tj. Studni Przymierza. "I mieszkał Abraham nadal w Beer - Szebie" Czyli i gdy powrócił z góry Moria, mieszkał Abraham nadal w Beer - Szebie (Rdz.22,16-19)
Księga Rodzaju 22,20-24

"Po tych wydarzeniach doniesiono Abrahamowi: Oto Milka urodziła Nachorowi, bratu twojemu:" Czyli po złożeniu ofiary z barana w zastępstwie jedynego syna swego Izaaka, na górze Moria i powrocie do Beer - Szeby, doniesiono Abrahamowi z Haranu (Rdz.11,31) Oto Milka córka Harana (Rdz.11,29)brata Abrahama urodziła Nachorowi, bratu Abrahama: Usa, Nachora pierworodnego, i Buza, brata pierworodnego, i Kemuela, ojca Arama, który zrodzi plemiona według swojego imienia. I Keseda i Chaso, i Pildasza, i Jidlafa i Betuela ojca Rebeki "A Betuel zrodził Rebekę. Tych ośmiu urodziła Milka Nachorowi, bratu Abrahama" Czyli a Betuel, syn Nachora, brat Abrahama zrodził Rebekę. Tych ośmiu synów, potomków danych od Boga Wszechmogącego, urodziła Milka córka Harana, Nachorowi, bratu Abrahama "A nałożnica jego, imieniem Reuma, także urodziła Tebacha, Gachama, Tachasza i Maachę" Czyli a nałożnica Nachora, imieniem Reuma także urodziła Nachorowi synów, czterech potomków danych od Boga Wszechmogącego. Budowniczych szeregu miast - państw w zachodniej części Azji Mniejszej (Rdz.22,20-24)
Księga Rodzaju 23,1-2

"A Sara żyła sto dwadzieścia siedem lat; tyle było lat życia Sary" Czyli a Sara o umownie zwanym imieniu, to ukształtowany funkcjonalnie zewnętrznie i wewnętrznie rodzaj informacji w formie energetycznej we wszechinformacji - informacja dla całości rodzajów informacji i o całości rodzajów informacji, w którym się odbywały cyklicznie przez sto dwadzieścia siedem lat lunarnych według miesiąca synodycznego i syderycznego. Oddziaływania informacyjne z Sarą, ukształtowany funkcjonalnie zewnętrznie i wewnętrznie rodzaj informacji w formie energetycznej we wszechinformacji ze wszechinformacją - informacja dla całości rodzajów informacji i o całości rodzajów informacji. Tyle było cyklicznych lat lunarnych w oddziaływaniach informacyjnych z Sarą, ukształtowany funkcjonalnie zewnętrznie i wewnętrznie rodzaj informacji w formie energetycznej we wszechinformacji ze wszechinformacją - informacja dla całości rodzajów informacji i o całości rodzaju informacji "Sara umarła w Kiriat - Arba, czyli w Hebronie, w ziemi kanaanejskiej " Czyli Sara, ukształtowany funkcjonalnie zewnętrznie i wewnętrznie rodzaj informacji w formie energetycznej we wszechinformacji. Zaprzestał cyklicznych oddziaływań informacyjnych ze wszechinformacją - informacja dla całości rodzajów informacji i o całości rodzajów informacji, w Kiriat - Arba, czyli w Hebronie, w ziemi potomków Kanaana przeklętego - nieświadomego syna Chama. "Tam też przyszedł Abraham, aby odbyć żałobę po Sarze i opłakiwać ją" Czyli tam też do ziemi potomków Kanaana przyszedł Abraham, aby odbyć rytuał po zmarłej Sarze i dźwiękami, wibracją odbyć rytuał po zmarłej Sarze (Rdz.23,1-2)
Księga Rodzaju 23,3-8

"Potem Abraham wstał od swojej zmarłej i rzekł do Chetytów, mówiąc: Jestem u was osiadłym przybyszem; dajcie mi u siebie na własność grób, abym mógł wynieść z domu i pochować moją zmarłą" Czyli potem gdy Abraham odbył rytuał po swojej zmarłej żonie wtedy rzekł do Chetytów, mówiąc: Jestem u was - plemienia Chetytów przeklętych - nieświadomych potomków Kanaana, syna Chama (Rdz.9,25) osiedlonym przybyszem dajcie mi pośród waszego plemienia na własność mój grób, abym mógł wynieś z domu i pochować w moim własnym grobie moją zmarłą żonę "Chetyci zaś odpowiedzieli Abrahamowi tak: Słuchaj nas, panie. Ty jesteś pośród nas księciem Bożym" Czyli plemię Chetytów natomiast odpowiedziało Abrahamowi tak: Słuchaj nas, panie. Świadomi, że Abraham pośród plemion Chetytów jest księciem i prorokiem Bożym. Ale nieświadomych, że są przeklętymi - nieświadomymi potomkami Kanaana, syna Chama "Pochowaj więc swoją zmarłą w najlepszym z grobów naszych" Czyli nieświadomych, że Abraham nie może pochować swojej zmarłej żony w najlepszym z grobów, pośród plemienia Chetytów przeklętych - nieświadomych oddanych szatanowi, by być jego medium, potomków Kanaana, syna Chama "Żaden z nas nie odmówi ci grobu swego, abyś mógł pochować swą zmarłą" Czyli żaden z plemienia Chetytów nie odmówił by Abrahamowi grobu swego. Bo był świadomym, że zostałby wyróżnionym, bo byłaby w jego grobie pochowana zmarła żona Abrahama, księcia i proroka Wszechmogącego Boga. Ale też żaden z plemienia Chetytów, nie był świadomym, że Abraham nie mógł pochować swojej zmarłej żony Sary, pośród przeklętych - nieświadomych, oddanych szatanowi potomków Kanaana, syna Chama (Rdz.9,25) "Wtedy wstał Abraham i pokłonił się ludowi tego kraju, Chetytom," Czyli wtedy po nieświadomej mowie słów plemienia Chetytów, wstał Abraham i złożył grzecznościowy ukłon plemieniu Chetytów osiedlonych w Hebronie " i mówił z nimi tak: Jeżeli zgadzacie się, abym wyniósł z domu i pochował zmarłą moją," Czyli i tak wtedy mówił z nimi nieświadomymi gdy się zgodzili, aby Abraham wyniósł z domu - ograniczona przestrzeń i pochował zmarłą swoją żonę " posłuchajcie mnie i wstawcie się za mną u Efrona, syna Sochara, " Czyli gdy nieświadome plemię Chetytów zgodziło się na pochowanie zmarłej Sary, w najlepszym z grobów ich, wtedy nieświadome plemię Chetytów miało posłuchać Abrahama i wstawić się za Abrahamem u Efrona, syna Sochara ( Rdz 23.3-8)
Księga Rodzaju 23,9-12

"aby mi odstąpił jaskinię Machpela, którą ma na końcu pola swego" Czyli aby Abrahamowi, Efron odstąpił jaskinię Machpela, która poprzednio należała do Machpela, a którą ma Efron na końcu pola swego "Niech odstąpi mi ją za pełną cenę, abym miał własny grób wśród was" Czyli niech sprzeda Efron Abrahamowi jaskinię Machpela za pełną cenę jej wartości, aby Abraham miał swój własny grób, pośród plemienia Chetytów, przeklętych nieświadomych potomków Kanaana, syna Chama (Rdz.9,25) "Efron znajdował się między Chetytami: I odpowiedział Efron, Chetyta, Abrahamowi wobec Chetytów, wobec wszystkich, którzy wchodzili w bramę jego miasta, mówiąc: " Czyli Efron był z plemienia Chetytów. I odpowiedział nieświadomy - przeklęty potomek Kanaana, syn Chama, Abrahamowi wobec plemienia Chetytów, wobec wszystkich swoich współplemieńców, którzy wchodzili w bramę Hebronu jego miasta - państwa, mówiąc: "Nie tak, panie mój, ale posłuchaj mnie: Daruje ci pole i jaskinię, która jest na nim;" Czyli mowa słów Efrona była negacją, bo nie tak, panie mój, ale Abraham ma posłuchać mowy słów Efrona. Świadomego wyróżnienia, bo daruje Abrahamowi księciu i prorokowi Bożemu, nie tylko jaskinię, którą ma na końcu pola swego, ale także pole. Ale nieświadomego, że jest przeklętym - nieświadomym potomkiem Kanaana, syna Chama "daruję ją tobie wobec współplemieńców moich" Czyli Efron Chetyta daruje jaskinię wraz z polem, Abrahamowi księciu i prorokowi Bożemu. Świadomy wyróżnienia wśród plemienia swego, z którego żaden nie był świadomym, że Abraham nie mógł pochować swojej zmarłej żony pośród przeklętych - nieświadomych potomków Kanaana, syna Chama " Daruję ją tobie, pochowaj swą zmarłą !" Czyli Efron Chetyta daruje jaskinię Abrahamowi księciu i prorokowi Bożemu. By być wyróżnionym w śród plemienia swego, że w jaskini na końcu pola jego, pochowana będzie zmarła żona Abrahama księcia i proroka Bożego. Wtedy pokłonił się Abraham przed ludem tego kraju" Czyli wtedy Abraham złożył grzecznościowy ukłon plemieniu Chetytów osiedlonych w Hebronie w ziemi kanaanejskiej ( Rdz.23,9-12)
Księga Rodzaju 23,13-16

"i rzekł do Efrona wobec ludu tego kraju tak: Raczej ty zechciej mnie wysłuchać !" Czyli i rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów Abrahama do Efrona wobec jego współplemieńców osiedlonych w Hebronie tak: Raczej ty zechciej wysłuchać mojej mowy słów "Daję ci pieniądze za pole; przyjmij je ode mnie, a wtedy pochowam tam moją zmarłą" Czyli Abraham daje Efronowi Chetycie walutę płatniczą za pole, którą Efron ma przyjąć od Abrahama. By pole Efrona, na końcu którego jest jaskinia przeszło na własność Abrahama, a wtedy Abraham pochowa w swoim własnym grobie swoją zmarłą żonę "A Efron odpowiedział Abrahamowi, mówiąc do niego tak: Posłuchaj mnie, panie mój. Ziemia jest warta czterysta sykli srebra" Czyli a Efron Chetyta odpowiedział Abrahamowi mową słów taką: Posłuchaj mnie panie mój. Ziemia jest warta czterysta sykli srebrnych monet "Cóż to jest dla mnie i dla ciebie ?" Czyli cóż to jest za cena czterysta sykli srebrnych monet dla nieubogiego Efrona Chetyty i dla księcia i proroka Abrahama "Pochowaj więc swoją zmarłą !" Czyli z niewielką korzyścią dla nieubogiego Efrona Chetyty i małą stratą księcia i proroka Abrahama. Pochowa więc Abraham swoją zmarłą żonę "Abraham zgodził się z Efronem. Następnie odważył Abraham Efronowi srebro, o którym mówił wobec Chetytów, czterysta sykli srebra, jak było w obiegu u kupców" Czyli Abraham zgodził się z mową słów Efrona Chetyty. Następnie dokonał Abraham z Efronem transakcji wagowo - pieniężnej srebrnych monet, o których mówił w obecności swoich współplemieńców, czterysta sykli srebrnych monet, jak było w ustalonym systemie monetarno - wagowym przy transakcji kupna - sprzedaży, za czasu Abrahama (Rdz.23,13-16)
Księga Rodzaju 23,17-20

"Tak więc pole Efrona, które jest w Machpela naprzeciw Mamre, pole wraz z jaskinią, która się tam znajduje," Czyli tak więc pole Efrona Chetyty, które jest w obszarze pola Machpela naprzeciw dąbrowy Mamre, pole wraz z jaskinią, która się znajduje na końcu pola "i wszystkie drzewa na polu, na całym jego obszarze wokoło, przeszły," Czyli pole wraz z jaskinią, która się znajduje na końcu pola i wszystkie drzewa owocowe rosnące na polu i rosnące na całym obszarze pola wokoło pola, przeszły. "na własność Abrahama na oczach Chetytów wobec wszystkich, którzy zgromadzeni wchodzili w bramę jego miasta" Czyli przeszły na własność Abrahama po dokonanej transakcji, którą widziało plemię Chetytów wobec wszystkich Chetytów, którzy gromadnie wchodzili w bramę Hebronu miasta - państwa Efrona Chetyty "Potem pochował Abraham Sarę, żonę swoją, w jaskini na polu Machpela naprzeciw Mamre, to jest Hebronu w ziemi kanaanejskiej" Czyli potem gdy Abraham kupił pole wraz z jaskinią od Efrona Chetyty. Wtedy pochował Abraham Sarę, żonę swoją, w jaskini na wschód od dąbrowy Mamre (Rdz.49,30) w obszarze pola Machpela naprzeciw dąbrowy Mamre, to jest Hebronu, w ziemi plemienia Chetytów potomków Kanaana przeklętego - nieświadomego, syna Chama (Rdz.9,25) "W ten sposób przeszło pole z jaskinią na nim od Chetytów do Abrahama jako jego własny grób" Czyli w ten sposób przeszło na własność pole z jaskinią od przeklętego - nieświadomego plemienia Chetytów do księcia i proroka Abrahama jako jego własny grób pośród przeklętego - nieświadomego plemienia Chetytów potomków Kanaana, syna Chama (Rdz,23,17-20)
Księga Rodzaju 24,1-4

"A Abraham zestarzał się i posunął się w latach; Pan zaś błogosławił Abrahamowi we wszystkim" Czyli a Abraham stał się staruszkiem i przybyło mu wiele lat; Wszechmogący Bóg natomiast wypełniał swoją wolę we wszystkim, co czynił Abraham "I rzekł Abraham do sługi swego, najstarszego w domu swoim, który zarządzał całym mieniem jego:" Czyli i rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik informacji Abrahama do sługi swego, najstarszego stażem w domu Abrahama, który był administratorem wszystkiego, co należało do Abrahama "Połóż, proszę, rękę swoją pod biodro moje," Czyli Abraham prosi sługę swego, by położył rękę swoją - zewnętrznie ukształtowany funkcjonalnie rodzaj informacji, pod biodro Abrahama - zewnętrznie ukształtowany funkcjonalnie rodzaj informacji w formie energetycznej "abym zaprzysiągł ciebie na Pana, Boga nieba i Boga ziemi, że nie weźmiesz żony dla syna mojego spośród córek Kanaanejczyków, wśród których mieszkam," Czyli forma zobowiązania sługi Abrahama wobec swojego pana Abrahama przed Wszechmogącym Bogiem Stworzycielem nieba i Bogiem Stworzycielem ziemi, że nie weźmie sługa Abrahama żony dla Izaaka, syna Abrahama pośród córek plemion Kanaanejczyków, wśród których mieszkał Abraham. Przeklętych - nieświadomych oddanych szatanowi, by być jego medium, w negowaniu i w manipulowaniu rzeczywistych faktów i rzeczywistych słów Wszechmogącego Boga "lecz pójdziesz do ojczyzny mojej i do rodziny mojej i weźmiesz żonę dla syna mojego Izaaka" Czyli lecz pójdzie sługa Abrahama do Haranu ojczyzny Teracha, ojca Abrahama (Rdz.11,31) i do rodziny potomków Nachora, brata Abrahama i weźmie żonę z rodu Sema dla syna Abrahama Izaaka, którego urodziła Abrahamowi Sara w starości jego z woli Wszechmogącego Boga (Rdz.24,1-4)
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14